lördag 22 februari 2014

Tävling med Butik Paletti


2 kommentarer:

  1. Jag är jättegärna med och tävlar om dessa ekologiska finingar :) Jag har sneglat på dem redan innan, men aldrig kommit mig för med att köpa. Jag vet ju att jag vill ha allt ekologiskt egentligen, och de är ju naturligtvis väl värda sitt pris, men jag har prioriterat att lägga lite extra pengar för att få ekologisk mat till barnen, och snålat in på redskapen. Men man höjer ju ribban hela tiden, för vad som är viktigt att lägga extra pengar på för ekologiska varor. I skrivande stund är maken ute i verkstan och svarvar till träredskap för matlagningen (har kastat ut alla plastgrejor som vi inte vill ska komma i kontakt med vår mat). Detta känns som nästa naturliga steg att ta. Kanske har jag tur och får en extra spark i baken här?.. :)

    Gillar på fb (maria mattson) och delar tävlingen där också https://www.facebook.com/maria.mattson.969

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Haha, missuppfattade visst :) Men jag är i alla fall glad att jag hittade denna fina blogg! Har redan hittat mycket matnyttigt och intressant! Tack!!!

    SvaraRadera